maandag 12 januari 2009

ding 1 en 2

Nou, dan ga ik nu maar opnieuw een mooi verhaal typen over mijn ervaringen met het maken van een weblog. Ik had namelijk al eerder een heel verhaal erover geschreven maar ik denk dat ik het niet opgeslagen had.
Het maken van een weblog vond ik niet heel moeilijk maar dat wil niet zeggen dat ik nu alle mogelijkheden ervan heb benut.
Ik werk veel samen met collega-vriendin Joke Noordsij en net als ik denk dat ik al flink wat vorderingen maak, dan komt zij met een hele zooi informatie over leuke indelingen en mogelijkheden en weetjes. En dan kijk ik haar met droeve honde-ogen aan en dan roept ze gelijk: oh,ik ga te snel he? Ach, ik kom er wel uit maar mijn lijflied tijdens deze periode wordt: if I only have time..only time. (wie is ook al weer de zanger ? - even googelen).

2 opmerkingen:

  1. Letta gefeliciteerd. Wat heb je toch voor een foto geplakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste foto was een winterlandschapje van beijzelde takken. Maar die vond ik te onduidelijk dus heb ik hem verwijderd en een ander ervoor in de plaats gezocht. Het is een detail van een bronzen beeld van mijn hand geworden. Wel decoratief he?

    BeantwoordenVerwijderen