maandag 26 januari 2009

Flikkerdingen

Pfff, dat flikkergebeuren heeft me heel wat inspanningen gekost en ik weet nog niet alle mogelijkheden.
Ik moet oppassen dat ik niet alleen maar probeer netjes de opdrachten te doen. Ik denk helemaal niet aan wat de mogelijkheden zijn in de praktijk. Ik ben net een middelbare scholier die de verplichte literatuurlijst afwerkt zonder te genieten van de mooie romans.

Ik heb heel erg gemodderd met het aanmaken van een account bij yahoo. Ik weet nog niet waarom ik telkens geweigerd werd. Ik heb op den duur wel een stuk of zes nieuwe accounts met andere wachtwoorden en namen aangemaakt en die allemaal in mijn agenda gezet en vervolgens weer doorgestreept totdat ik plotsklaps geaccepteerd werd.

Ik kijk niet teveel naar andere blogs want dan word ik erg onzeker. Ik heb het idee dat de anderen veel meer doorhebben dan ik. Ik ploeg en modder maar voort.

3 opmerkingen:

  1. Letta,

    Zorg dat je er wel lol in blijft houden. Vooral wanneer de techniek je even in de steek laat kan dat wel eens ontmoedigend werken. Laat het dan even voor wat het is en kijk er later nog eens naar. Zoals je zegt laat de "verplichting" het genieten niet overwoekeren. En geloof me iedereen zit wel eens ergens mee te stuntelen. Kom je er niet uit, gewoon aan de bel trekken.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geloof mij, er zijn er meer die ploeteren hoor! En dat kan ook. Vooral bij flickr, want dit ding kun je zo uitgebreid doen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
    sluit me aan bij henri en henk. Gewoon lekker doorgaan naar het volgende ding, dan kun je hier altijd nog later op terug komen.

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw verhaal is ook de mijne, Letta. Ik heb ook een aantal keren een account aangemaakt bij yahoo voor het lukte.

    BeantwoordenVerwijderen