zondag 18 januari 2009

ding 4 en 5

Nou ben ik toch weer in verwarring.
Ik heb stukjes geschreven over mijn ervaringen met het aanmaken van eenblog maar ik kan het niet meer terugvinden.
Ik zal mijn coach moeten raadplegen.
Ik wil dus even laten weten dat ik nu in de weer ben met RRS. Ik had het 2 jaar geleden ook geleerd tijdens een cursus voor inlichtingenmedewerkers maar het was al weer wat weggedimsterd. Ik moest dus het wiel weer opniuw uitvinden. Het lukte me alleen via google-reader en niet via Netvibes.
Ik heb me op van alles geabonneerd met als gevolg dat ik telkens 100 items moet lezen. En als ik ze niet wil lezen moet ik ze weer selecteren en zo.
Weet je, dat is nu mijn probleem: ik vind zo ontzettend veel dingen leuk enik moet zoveel.... Ik vind vooral beeldhouwen leuk, ik hou van lezen, sociaal-doen, tuinieren, wandelen, met mijn kinderen, kleinkinderen, vrienden en familie leuke dingen doen, ik hou ook van mijn biebwerk en ik vind 23 dingen leuk.
Kortom: ga er maar aan staan!!
Hoe doen jullie dat ? Jullie zitten toch niet hele dagen achter dat beeldscherm?
Letta

2 opmerkingen:

  1. Hoi Letta,
    Eén ding tegelijk, en het komt allemaal goed! Je hebt vannacht toch nog wel een paar uurtjes over ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja keuzes maken. Dat is soms best moeilijk. Wat betreft je berichtjes misschien dat je de stukjes inderdaad nog niet gepubliceerd hebt. Maar raar want dat is bij deze berichten toch ook goed gelukt. Neem inderdaad even contact op als het niet lukt!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen