dinsdag 27 januari 2009

ding 8

Dit vind ik nou echt leuk...foto's bewerken. Ik had al wat met Picasa geoefend voordat ik aan deze cursus begon en nu zie ik dat er nog veel meer programma's bestaan.
Overigens; mijn man sloeg bijna het toetsenbord doormidden van kwaadheid omdat ik vreselijk heb zitten rommelen op de pc. Dus nu kan hij zijn gmail niet meer openen waardoor hij foto's niet naar het picasaweb kan transporteren.
Tja..als mijn huwelijk dus naar de knoppen gaat, dan is dat de schuld van......
Nu hebben we besloten dat ik de pc waar ik nu op werk helemaal mag vervuilen en onze mooie nieuwe laptop blijft zo maagdelijk mogelijk.
Zo heb ik ook getracht een videofilmpje te downloaden en te transporteren naar mijn blog. Er gebeurden toen ook wat vreemde dingen. Ik heb daarna geprobeerd om mijn pc wat op te schonen maar wie weet heb ik er toen ook allerlei nuttige dingen uit gekieperd. Maar goed: van je fouten leer je toch het meest (zei zij opgewekt).

3 opmerkingen:

  1. Wat je ook kunt doen is het programmaatje ccleaner downloaden. Dit programmaatje zorgt ervoor dat het heel veel vuile was van de je pc's afgooit. Als je dat elke keer voordat je de computer afsluit doet, dan blijft je pc ook schoner!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee!!
    Ik zal eens wat meer jullie om raad vragen want jullie zijn tenslotte deskundig in deze materie.
    Hebben jullie nou ook geen gekke/stomme dingen gedaan op jullie pc?
    Dat vind ik altijd zo'n troostende gedachte..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou en af.. een tijdje terug nog! Een collega was bezig met ding 13, spelen in de zandbak. Er was iets fout gegaan en of ik de pagina wilde verwijderen. In plaats van alleen de pagina verwijderde ik gewoon de hele map door net op het verkeerde knopje te drukken. Waar ook pagina's in stonden waar anderen op hebben zitten zwoegen. Gelukkig nog het grootste gedeelte kunnen redden maar stom is het wel haha.

    BeantwoordenVerwijderen