woensdag 18 maart 2009

Schoolbank

terug naar de kern

even een plaatje erbij.
Dit is een detail van een beeld van me. De titel: terug naar de kern.
Aangezien ik me heb aangemeld bij schoolbank.nl en ik mijn weblogberichtje wilde opleuken heb ik deze erbij geplakt. 't Slaat natuurlijk nergens op want dan zou ik terug naar de baarmoeder moeten gaan (of nog verder) maar goed...mijn coach ziet dat ik toch al aardig behendig ga worden en leest tevens dat ik mijn huiswerk netjes bijhoud. Ik heb overigens 4 contacten gelegd met jeugdvriendjes via schoolbank. Hardstikke leuk maar ...oh,oh,oh, wat kost alles veel tijd. Echt, ik blijk mateloos populair maar dat zal gauw omslaan want ik kan het allemaal niet meer bijhouden.

1 opmerking:

  1. Hoi Luctart,

    Je coach ziet inderdaad dat het prima gaat :-)
    Leuk dat je wat jeugdvriendjes hebt teruggevonden!
    Je bent al bijna klaar, goed gedaan!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen