maandag 23 februari 2009

performance art DING 16



He, he, ik wist maar niet hoe ik zo'n filmpje in mijn blog moest zetten maar met een beetje hulp is het me gelukt. Ik dacht gewoon met html de url erin te plakken maar het was net iets anders.
Maar goed.. nu gaan we weer verder.
Ik heb een weekje amper wat aan mijn 23 dingen kunnen doen omdat er voortdurend van alles door mijn hoofd flitste. En dat waren geen briljante ideeen maar het betekende dat mijn netvlies zich los van de oogbol scheurde. Dus om te voorkomen dat ik aan 1 oog blind zou worden, hebben ze de boel met laserstralen vastgezet.
Mijn beide ogen (de linker deed raar maar de rechter vraagt gewoon ook aandacht) zijn nu nog branderig en moeten de commotie allemaal nog wat verwerken dus heb ik een gedegen reden om niet te lang naar het scherm te turen.

1 opmerking:

  1. Oef dat is niet zo mooi hoor! Beterschap! Hoop dat het snel beter gaat met je ogen hoor!
    Wat betreft youtube ook maar oppassen dan want met al die leuke filmpjes kan het zijn dat je idd te lang naar een beeldscherm zit te turen ;o)

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen