woensdag 4 februari 2009

ding 10 del.icio.us/luctart

Jawel, ik heb het aangedurfd om een eigen account te maken.
(daar is overigens niet veel moed voor nodig).
En ja, ik vind het wel een toevoeging. Vooral omdat ik nu zo overal in kan loggen.
Ik typ mijn tag Brazilie'' in en ik zit op Hyves (zoon in Brazilie).
Ik typ flickr in en ik hoef niet eerst in te loggen. Nu had ik van Joke N. wel geleerd dat je van alles via instellingen bij de koppelingen kan plaatsen maar dan moet je wel altjd op dezelfde pc zitten.(ja,ja, dat klinkt al aardig als vakjargon, nietwaar). Als ik nu ergens anders mijn bookmark wil raadplegen dan hoef ik aleen maar in te loggen bij del.icio.us.

En dat vind ik dan gelijk ook de grootste winst.
Die populaire tags vind ik nu juist weer een nadeel. Ik had al via mijn eigen account (zie titel) 23 dingen binnengehaald. Brrrrrr....krijg ik ook links naar Frysland, paarden, webshopping enz enz.enz. Maar evengoed ga je dan toch alles bekijken en heb ik nog Albert Heijn recepten aan mijn bookmarks toegevoegd.
En natuurlijk is een goed recept nooit weg maar om nu te zeggen dat ik daarvoor ding 10 voor nodig heb....

1 opmerking: