donderdag 12 februari 2009

Ding 15 Podcast

Podcast is niets voor mij. Maar dat neemt niet weg dat ik toch eens te rade ga bij kinderen/vrienden van kinderen wat ze ermee doen en hoe zij daarmee omgaan. Want dat vind ik dan toch ook de meerwaarde van deze cursus: je weet dan in ieder geval wat er allemaal te koop is in 'downloadmediainternetland'. Je snapt dan in ieder geval wat ze er mee bedoelen en dan kom je al weer wat eigentijdser over.
Overigens vond ik onderstaande website erg mooi en duidelijk ingericht. Het nodigde ook uit om daar eens in door te linken e.d.
< http://www.bibliotheekwaterweg.nl/ >

2 opmerkingen:

  1. Hoi luctart,

    Dat kan goed hoor niet elk ding hoeft je ding te zijn toch? Hoe zou je podcasts in kunnen zetten bij jullie in de bibliotheek?

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alinda, ik lees je reacties nog eens na en ik wil je even laten weten dat ik heus wel over je vraag heb nagedacht maar dat ik het niet weet. Aangezien ik er zelf niets mee heb, is het moeilijk om iets te bedenken wat betreft de bibliotheek. Misschien als een collega wild enthousiast zou zijn en iets leuks met podcast zou verzinnen...

    BeantwoordenVerwijderen