woensdag 25 februari 2009

Dit vond ik de meest interessante web 2.0 die ik kon vinden:
< http://www.parkingsearch.com/ >
Parking Search helps both parking garage owners and individuals to buy, sell and rent parking spaces across the United States.

Verder heb ik eens geneusd op deze site:
< http://www.visualcomplexity.com/vc/project_details.cfm?id=210&index=4&domain=Pattern%20Recognition >

En tot slot heb ik rare gaten bekeken
< http://www.kaboem.nl/boys/cool/rare-gaten >

Overigens heb ik al lang een vriendenkring op Hyves. Ik was 1 van de eerste bejaaren die zich daarbij aanmelde (nou a mijn zoon deed dat voor mij. Je houdt het niet voor mogelijk hoe snel je dan veel vriendjes hebt. Als je bijvoorbeld nivea-produkten gebruikt, ben je direct immens populair.
Toch vind ik het fasinerend om te zien hoe jongeren ermee omgaan. Zo heeft mijn zoon die in Brazilie woont Hyves vrienden gemaakt. Hij belt die mensen even op als hij ze nodig heeft voor een rondleiding van de plaats of streek waar ze wonen en hup..het is geregeld. Ze nemen er zelfs vrij voor, ritselen een auto, gidsen je en tot slot heeft de familie de hele dag in de keuken gestaan om een feestmaal aan te richten. Mijn zoon heeft deze hyves vrienden nog nooit eerder life gezien! Maar ja, dat is Brazilie en daarbij: hij spreekt en schrijft Portugees.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de tips. Ik kende deze sites inderdaad nog niet. Die visual complexity is erg mooi absoluut.

    Wat betreft hyves heeft de nivea hartstikke goed geholpen. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen