woensdag 11 februari 2009

ding 14 IM

Nou, ik kan nu Instant Messages versturen via Google Talk. Ik heb alleen nog geen chat-maatjes toegevoegd.
Mijn nieuwe coach Julia zal me wat gmail-adressen moeten verschaffen.
Dit is echt om te laten zien dat ik goed mijn huiswerk doe. Ik leer hier echter niets nieuws mee want ik ben al een volleerd IMmer.
Daar was ik me overigens helemaal niet van bewust. Maar nou las ik dat Skypen ook onder IM valt. En dat doe ik dus zeker 1 keer in de week zeer langdurig. Het is nl de levenslijn met mijn zoon in Brazilie. Ik ben dus ongelooflijk blij met IM!!
En als de verbinding erg slecht is en we elkaar niet kunnen zien en/of spreken, gaan we over op het chat-programma van de Skype.
Om eerlijk te zijn, houd ik dus heel erg van skypen maar niet van chatten. De berichtjes zijn zo kort en ik ben veel te ongeduldig om het antwoord af te wachten, dus mijn chatsessies verlopen nogal chaotisch. Degene met wie ik chat, loopt altijd achter met z'n antwoorden want ik ben al 3 vragen verder. Toch zal ik me moeten leren beheersen want Goes gaat waarschijnlijk ook meeparticiperen in het Aladin-chat-gebeuren en dan word ik ook ingeroosterd omdat ik deel uit maak van het Biblioosterschelde Aladin team.

3 opmerkingen:

  1. Handig, dat skypen, doe ik ook met mijn zoon en dochter, al wonen die in Rotterdam en Breda, dat is natuurlijk wel even wat dichterbij dan Brazilie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gebruikte IM dus onbewust al hardstikke vaak..
    Vlug en snel is alleen maar makkelijk bij het beantwoorden van Al@din vragen dus dat komt vast goed.
    Als je het nog verder wilt proberen met chatten kun je mij, jjmbru@gmail.com en het algemene adres van de coaches in Zeeland, zb23dingen@gmail.com, toevoegen.

    Als je verder nog vragen hebt kun je me natuurlijk ook altijd mailen!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo nieuwe coach,
    Eerst de reactie bij google doc gelezen en nu zie ik dat je hier je gmail adres bijvoegt.
    't Zal pas vanavond worden dat ik je toe kan voegen want nu roepen andere plichten me (ik zie het overigens niet als plicht om met je te communiceren hoor).

    BeantwoordenVerwijderen