dinsdag 10 februari 2009

document: bedrijfskleding

luctart@gmail.com | New features! | Docs Home | Help | Sign out



bedrijfskleding edited

Tja.. je moet toch wat bedenken .. Ik dacht dat ik een origineel onderwerp had bedacht, zie ik dat het op de ZB ook al een item is geweest. Zo zag Edwin het niet zitten omdat hij zich dan in de ZB moest omkleden. Maar zo erg kan het toch niet zijn om van huis in je bedrijfskloffie naar je werk te gaan. Nee, ik zie het wel zitten..in zo'n soort stewardessenpakje naar mijn werk..
Maar goed, daar gaat het nu niet om: wat vind ik van Google Docs:
net als ik denk dat een weblog wel handig kan zijn voor de communicatie, krijg je te maken met wiki's. Dan ben je helemaal om en dan denk je: tja, dat is een handige vorm om met een heel stel te communiceren. Maar dan kom je in contact met Google Docs. En nu denk ik: ja, dat is het helemaal...dit is DE manier maar wie weet wat voor dingen er nog volgen. Dus ik wacht nu eerst nog maar eens af.

Ik krijg nog geen reactie van de mensen me wie ik mijn document wil delen. Of ze hebben geen belangstelling of ik doe iets verkeerd.
Hieronder volgt mijn doc-adres:
< https://docs.google.com/Doc?id=dcx7p5mm_05khgpwg6&hl=en >
Beste mensen...reageer!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Letta,

    De link die je hier plaatst kan ik niet openen? Misschien omdat je mij niet hebt uitgenodigd? Als je hulp nodig hebt kun je even mailen, of proberen me toe te voegen voor het document.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Julia.
    Ik wil je wat graag uitnodigen maar je kunt het document toch alleen openen via je gmail-account?
    Kan ik je gmailadres ergens vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Letta,
    Je stuurt een W-document per mail..., ergens gaat er iets mis met je plan om een google-doc aan te maken!!. Ik was een paar dagen in Vld. en ben net terug, dus vandaar nog geen reactie mijnerzijds. (Vergeet je maandag niet naar ZZ te gaan?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Letta, mijn emailadres is jjmbru@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat heel goed met ons google docje. Al verschillende reacties en aanvullingen gehad!

    BeantwoordenVerwijderen